You are not logged in.

Dear visitor, welcome to AnnoZone Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Spacebeat

Deckschrubber

  • "Spacebeat" started this thread

Posts: 17

Date of registration: Apr 4th 2019

  • Send private message

1

Thursday, April 4th 2019, 5:24pm

Kindheitstraum

Hi Ihr,

da soll es eine versteckte Quest geben von der Lewenstein sie heisst "Kindheitstraum" hat die einer von euch entdeckt und kann mal einen Tip geben
danke =)

Admiral Drake

Schatzjäger

Posts: 2,696

Date of registration: Nov 3rd 2004

  • Send private message

2

Thursday, April 4th 2019, 5:55pm

Hallo,
steht im Anno Wiki 1404, such mal nach Lewenstein, dann Aufträge und Auftragsbelohnungen anschauen.
  Nur wer nichts tut, macht auch keine Fehler. Nicht meckern, sondern anpacken !

Spacebeat

Deckschrubber

  • "Spacebeat" started this thread

Posts: 17

Date of registration: Apr 4th 2019

  • Send private message

3

Thursday, April 4th 2019, 6:18pm

genau da hab ich geschaut spiele nämlich seit einiger zeit nur auf bürger weil ich aufträge von ihr triggern will hab ne webstube ne seilerei paar kriegsschiffe aber nix passiert jetzt dachte ich vieleicht es es die versteckte quest die mich daran hindert von ihr einen auftrag zu bekommen hab die map abgesucht aber nix finden können =(