You are not logged in.

Dear visitor, welcome to AnnoZone Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Kintara11

Frisch Angeheuert

  • "Kintara11" started this thread

Posts: 1

Date of registration: Nov 6th 2011

  • Send private message

1

Tuesday, August 9th 2011, 12:41pm

medaillen problem

Es werden bei meinem Profil keine Medaillen mehr freigeschaltet. Ich habe in einem Endlosspiel 500.000 Goldmünzen und 10.000 Einwohner auf leichter Schwierigkeitsstufe erreicht und habe denoch keine Medaille in meinen Profil bekommen.

Liegt es vielleicht daran, dass ich bei den Einstellungen die Katastrophen aktiviert habe und daher das Spiel als benutzerdefiniert gilt. -> Darf ich also für das Erreichen von Medaillen bei den Spieleinstellungen nichts ändern (nicht einmal die Spielziele)?

This post has been edited 1 times, last edit by "Kintara11" (Aug 9th 2011, 12:56pm)


Columbus II.

Is Seefest

Posts: 36

Date of registration: Apr 24th 2010

  • Send private message

2

Friday, August 12th 2011, 9:51pm

Jap, du darfst nur die Spielziele ändern. Benutzerdefiniert wird nicht angenommen, also auch die Katastrophen aus.