AnnoZone - Forum
Register Calendar Members List Team Members Search Frequently Asked Questions Annopool AnnoWiki Go to the Main Page

AnnoZone - Forum » Anno 1404 Forum » Anno 1404 Editor & Modding Forum » Wo finde ich die "Engine.ini" ! » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Thread is closed
Go to the bottom of this page Wo finde ich die "Engine.ini" !
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
S.D.
Construkteur de D.E.A.P

images/avatars/avatar-1831.png

Registration Date: 21.10.2006

Wo finde ich die "Engine.ini" ! Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Da vermehrt User, die Engine.ini nicht finden können, hier nun eine Hilfe unsererseits!

User die mit Windows XP arbeiten, finden die Datei hier:
  • c:\dokumente und einstellungen\<benutzername>\anwendungsdaten\ubisoft\anno1404\config\

User die mit Windows Vista oder Windows 7 arbeiten, finden die Datei hier:

• c:\benutzer\<benutzername>\appdata\roaming\ubisoft\anno1404\config\

Achtung:Die Dateien könnten versteckt sein!

Um Sie sichtbar zu machen, können die Einstellungen in den Ordneroptionen, geändert werden!

oder man macht es über Ausführen!

Start-->Ausführen-->%appdata% eingeben-->Ordner Ubisoft öffnen-->Ordner Anno 1404 öffnen--> Ordner Config öffnen
29.07.2009 10:58 S.D. is offline Send an Email to S.D. Homepage of S.D. Search for Posts by S.D. Add S.D. to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Thread is closed
AnnoZone - Forum » Anno 1404 Forum » Anno 1404 Editor & Modding Forum » Wo finde ich die "Engine.ini" !

Forum Software: Burning Board, Developed by WoltLab GmbH
AnnoPool | AnnoZone | AnnoWiki | AnnoZone-Chat | Chat | Privacy policy