You are not logged in.

Dear visitor, welcome to AnnoZone Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Laeisa

Frisch Angeheuert

  • "Laeisa" started this thread

Posts: 5

Date of registration: Mar 10th 2010

  • Send private message

1

Friday, February 3rd 2017, 5:24pm

Kirchen in Anno 1404

Hallo guten Abend,

Ich liebe Anno 1404

Ich will Anno 1404 ohne Kapelle, Kirche Dom usw. spielen, wo ändere ich das bitte in Tool 1, oder anders wo. Ich benütze den Anno Mod BETA 2.0. Könnte dabei Hilfe brauchen. Bitte nicht fragen warum. Ich will es einfach ohne religöse Sachen spielen.

Danke Laeisa :up:

S.D.

Boardsmutje

Posts: 1,051

Date of registration: Oct 21st 2006

  • Send private message

2

Friday, February 10th 2017, 2:12pm

hallo Laeisa,

damit du nicht noch einige wochen warten musst habe ich das mal eben schnell fertig gemacht.


genaue infos hast du in der privatnachricht die ich dir geschickt habe, darin ist auch der downloadlink.



LG S.D.

Laeisa

Frisch Angeheuert

  • "Laeisa" started this thread

Posts: 5

Date of registration: Mar 10th 2010

  • Send private message

3

Thursday, September 7th 2017, 5:30pm

Kirchen

hallo Laeisa,

damit du nicht noch einige wochen warten musst habe ich das mal eben schnell fertig gemacht.


genaue infos hast du in der privatnachricht die ich dir geschickt habe, darin ist auch der downloadlink.



LG S.D.
Nachricht Habe ich leider nicht erhalten

S.D.

Boardsmutje

Posts: 1,051

Date of registration: Oct 21st 2006

  • Send private message

4

Thursday, September 7th 2017, 6:21pm

=) doch...du hast sie sogar schon gelesen. :D